ponedjeljak, 18.01.2016.

Koraci


Život me navodi korak po korak
stazom učenja gdje postanem nezahvalno derište
te umjesto jedan korak, zakoraknem dva.
Ne ide to tako, poručuje bacajući me na koljena
uplakanu, razočaranu sa velikim upitnikom iznad glave.

Nitko se nije učen rodio, učenje je život sam,
odgonetnem mudrost stariju od mene,
ali u mom trenutku osviještenu i pokliknutu
da potjera upitnik u neznanje jer padoh, ogrebah se i naučih
ono što mi je trebalo.

Dok nezahvalna koljena čistim zahvalnošću,
tužne suze osmijehom, strah ljubavlju,
uspinjem se, dižem ruke, pogled i svijest
jer znam da je svako padanje još jedan skok
viši od prethodnoga.

Ne dozvoli petljanje nogu, preskakanje koraka,
vodiča na svom putu,
ali dozvoli si grešku kao izazov,
propinjanje ka svom vrhu bez kraja.
Korak po korak.


19:22 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.