nedjelja, 27.05.2018.

Iza pozornice (backstage tour)

Kao da se život poigrava sa mnom
no spremno sam i sa velikim oduševljenjem prihvatila poziv
uz kartu u našem riječkom HNK Ivana pl. Zajca.
Draga prijateljica i njena desetogošnja kćerka
odlučile su njihovu glavu obitelji koji je spriječen zbog posla,
zamijeniti mojim društvom.

Rossini& Bigonzetti: ROSSINI CARDS
je baletni hit šesnaest plesača riječkog Baleta.
Uz opis ovog "vrhunskog plesa i akrobatike u sedam razglednica
sa šesnaest plesača i pijanistom Filipom Fakom koji
intimne dijelove izvodi uživo uz klavirsku pratnju",
stoji naputak:
"Pozivamo zainteresirane gledatelje koji kupe ulaznicu da sat vremena prije
predstave zavire iza pozornice i osjete atmosferu priprema plesača i
cijelog tima koji sudjeluje u predstavi..."
Svoje dojmove prenosim fotografijama:









Uski hodnici impozantnog zdanja otkrivaju nam mnoštvo
manjih prostorija u kojima se kriju prava bogatstva,
iz kojih nastaju velike predstave,
igraju se velika svjetska djela
uz pomoć ovdašnjih rekvizita, kostima, zaposlenika.







Nisam mogla odoljeti ljepoti povijesti, šarenilu,
životu koju je stvorio umjetnost
pa sam okom i dodirom na tren prislanjala kostime
na sebe..
Ta i ja sam glumica!







Dojmova je previše za jedan post i sat vremena.
Zaigrala sam se kao mala dijete, fotografirala, mijenjala šešire,
prislanjala obleku...
dok nismo postale svjesne
da je grupa otišla dalje u razgledavanje bez nas.
Stigli smo ih iza pozornice gdje sam osjetila
uzbudljivu ljepotu pred nastup.





Vrijeme zagrijavanja je prošlo,
dolazi vrijeme nastupa.
Pozornica se "čisti", a mi je prelazimo ubrzanim hodom
ne bi li izašli iz svojih uloga i prepustili je glavnim
glumcima, ipak smo mi gledatelji.







Na hodniku usklik jedne od nas: "Vi ste moj omiljeni baletan!,
a ja se u svojoj spontanosti ne suzdržavam pitati da mi pozira
na što vrlo spremno pristaje, pruža ruku uz predstavljanje:
"Andrei Koteles".
Naravno da sam i ja izgovorila svoje ime i prezime,
možda će on za mene tek čuti.
"Gledat ćete me u predstavi", nadoveže se,
a ja mu od srca zaželim sreću.




20:07 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.